Når du udleverer personlige oplysninger til os, er det vores ansvar at beskytte dem. Vi har derfor IT-systemer, processer og kontroller, som sikrer, at vi overholder persondata
Ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger:
Ekspres Vikar ApS
Rødovrevej 155, 1. sal
2610 Rødovre
CVR nr. 29211019
Ekspres Vikar indsamler kun oplysninger som er nødvendige for os, og vi behandler altid personoplysninger efter gældende lov og vejledninger. Hvilke oplysninger der er nødvendige, afhænger af, hvilket formål oplysningerne skal bruges til.
Vi kan behandle personoplysninger indenfor følgende kategorier:
Ekspres Vikar behandler kun følsomme oplysninger om dig, såfremt du har givet os dit udtrykkelige samtykke.
De data vi behandler om dig, vil normalt være indsamlet direkte fra dig, enten fra mail / webformular, telefonisk kontakt / sms eller personligt fremmøde. Vi kan behandle oplysninger om dig indsamlet hos tredjeparter, eks. vores kunder, samarbejdspartnere og sociale medier som Facebook, samt hos det offentlige (Eksempelvis Skat).
Vi bruger dine oplysninger til at kunne tilbyde dig vikariater eller fast arbejde, samt give dig rådgivning om hvordan du fastholder dine jobmuligheder hos vores kunder, og til at holde dig orienteret om mulige vikariater og fast arbejde der passer til dine kompetencer.
Vores behandling af personoplysninger er altid baseret på et lovligt grundlag. Vi kan behandle dine personoplysninger på følgende grundlag:
Ekspres Vikar kan dele oplysninger om dig med:
Ekspres Vikar har pligt til at slette personoplysninger, når de ikke længere er relevante. Det betyder, at vi løbende sletter oplysninger, når vi ikke længere har et sagligt formål, kan blive mødt med et krav eller har en lovmæssig pligt til at opbevare dem.
Ekspres Vikar sletteregler tager udgangspunkt i forældelseslovens absolutte forældelsesregler og i bogføringslovens opbevaringskrav.
Ekspres Vikar almindelige sletteregler er som følger:
Hos Ekspres Vikar gør vi vores bedste for, at passe godt på dine personoplysninger.
Vi sikre dine personoplysninger gennem såvel tekniske som organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger, med henblik på at beskytte dine oplysninger mod uvedkommendes adgang, manipulation, destruktion / sletning eller tab af oplysninger.
Ekspres Vikar kan vælge at benytte databehandlere, herunder udbydere af software, hosting, sikkerhed og opbevaring. Dine personoplysninger kan derfor blive overladt til databehandlere.
Alle databehandlere er underlagt en skriftlig instruks og kontrol, som skal sikre, at dine personoplysninger kun bliver brugt til de specifikke formål, som oplysningerne er indsamlet til.
Som del af instruksen stiller vi krav om, at disse databehandlere behandler dine oplysninger fortroligt og træffer passende tekniske- og organisatoriske foranstaltninger mod at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes, eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med persondataforordningen.
Du kan til enhver tid gøre dine rettigheder gældende – dog med visse lovbestemte undtagelser.
Alle forespørgsler skal ske ved at rette skriftlig henvendelse til Ekspres Vikar.
Hvis du mener at Ekspres Vikar behandler dine personoplysninger ulovligt, har du mulighed for, at indgive en klage til Det Danske Datatilsyn.
Version maj 2018
Hvis du har spørgsmål til persondatapolitik, så kan du tage kontakt til os.
København – Sjælland
Rødovrevej 155, 2610 Rødovre
Kolding – Jylland og Fyn
Olgas Allé 4, 6000 Kolding
Telefon: 70 25 15 17
Mail: kontakt@ekspresvikar.dk
Åbningstider:
Mandag – Torsdag 08:00 – 17:00
Fredag 08:00 – 16:30
For virksomheder