Mød holdet bag Ekspres Vikar

Hos Ekspres Vikar bryster vi os af at være mere end et vikarbureau. Det gør vi, fordi du hos os får et vikarbureau og en rådgivende samarbejdspartner, i én og samme virksomhed.

Lars r. iversen
adm. Direktør

Der kan herske mange fordomme om, at det er for dyrt for virksomheder at hyre vikarer, men her i Ekspres Vikar vil vi gerne skabe en holdningsændring. Vi ser vikarer som fleksibel arbejdskraft, som gavner både vikaren, der kommer i arbejde og virksomheden, som bliver mere tilpasningsdygtig, når ordreflowet varierer. Jeg tror på, at vores fleksible vikarløsninger kan skabe værdi hos virksomhederne netop via fleksibiliteten. Derfor ved jeg, vi kan gøre en stor forskel for vikarbranchen, hvilket kommer de danske virksomheder til gode.

Tony Carlsen
Salgs- og kundechef

Jeg har været med i Ekspres Vikar siden begyndelsen, og har arbejdet med kundekontakt det meste af min karriere. Jeg er stolt over, at vi her i firmaet, siden 2003, har løst kundernes opgaver. Det er dét, jeg brænder for og motiveres af – at hjælpe virksomheder med kvalificeret arbejdskraft. Der har nok været en tendens til at forbinde vikarer med manglende erfaring og stor jobusikkerhed gennem tiden. Det er rigtigt ærgerligt, fordi vikarer netop kan løse nogle af de personaleudfordringer, virksomheder nogle gange står med.   

Kasper Grøn
It- og projektchef

Jeg er medstifter af Ekspres Vikar, og startede firmaet op i 2003. Dengang sad vi kun to på kontoret, så jeg har stort set varetaget alle de forskellige funktioner, der er i firmaet, på et eller andet tidspunkt. Derfor kender jeg også virksomheden rigtig godt. I dag står jeg for administration af løn og de daglige regnskaber. Min største interesse, og det jeg brænder mest for, er dog de IT-baserede opgaver. Det seneste store projekt, jeg stod i spidsen for, var implementeringen af Temponizer, som er vores online administrationssystem.

 

 

Keld Johannesen
Kunde- og personalekonsulent
København og sjælland

I min funktion som kunde- og personalekonsulent i Ekspres Vikar, står jeg for den daglige koordinering af vikarerne samt rekrutteringen. Jeg brænder for at servicere kunderne og at samtale med folk. Jeg har selv mange års erfaring som vikar, og kender derfor branchen fra begge sider. Det er en stor hjælp, når jeg rekrutterer og koordinerer vikarer til virksomheder, fordi jeg kender arbejdsopgaverne. På den måde, giver min erfaring mig et godt udgangspunkt, når jeg skal finde den eller de helt rigtige vikarer til jobbet, da jeg forstår både vores kunders og vikarers behov.

LASSE ROLAND
Regionschef

Din virksomhed kommer først. Når jeg kender dig, finder jeg helt automatisk frem til det rigtige match. Lige præcis dét brænder jeg for: Samspillet mellem at matche vores vikarers kompetencer med din virksomheds behov. Jeg motiveres dagligt af den menneskelige kontakt, der er i jobbet. Det synes jeg er rigtig spændende, da andre personers udvikling er noget af det, som giver allermest tilbage. For mig er det ekstremt meningsfuldt at være den, der får det gode match til at ske. Netop derfor går jeg stolt ind til opgaven hver dag hos Ekspres Vikar og sørger for at matche vikarer med den helt rigtige virksomhed.

Find den rigtige vikarløsning

Hos Ekspres Vikar har vi en vikarløsning, der passer til netop dit behov for arbejdskraft.  Læs mere om vores koncepter eller ring på tlf. 70 25 15 17 i dag.

Mere end et vikarbureau

Vi har siden 2003 arbejdet for, at virksomheder i Danmark kan få den bedst kvalificerede vikarservice, inden for lager, produktion og industri. Med vores 17 års erfaring, indenfor netop dette område, mener vi godt, at vi kan kalde os eksperter. Derfor er vi også i stand til at sætte os ind i den enkelte virksomheds behov og rådgive dig om, hvilken vikarløsning der passer til lige præcis din virksomhed. Hos Ekspres Vikar er du altid i trygge hænder.

Når vi kan sikre dig og din virksomhed kvalificeret vikarhjælp, gør vi det først og fremmest gennem personlig kontakt med vores kunder og vikarer. For os er det vigtigt at møde hinanden i øjenhøjde, fordi vi tror på, at det skaber det bedste udgangspunkt for et godt og solidt samarbejde. Derfor prioriterer vi at have en tæt dialog med vores kunder, og kommer gerne på besøg i virksomheden. På den måde kan vi sammen afdække, hvilke krav og forventninger der stilles til vikaren, så vi sikrer dig det bedste match mellem din virksomhed og vores vikarer.

Du får altså en erfaren sparringspartner med forståelse for netop din virksomheds behov for fleksibel arbejdskraft. 

Ekspres Vikar, vikarbureau tager sig af ansættelse, mand der sidder bag skrivebordet og snakker i telefon

Rekruttering af vikarer

Hos Ekspres Vikar sætter vi en stor ære i selv at finde og ansætte de helt rigtige vikarer. Vi inviterer derfor hver enkelte kandidat til en personlig samtale, inden de bliver en del af vores team. Det, mener vi, er en vigtig del af ansættelsesforløbet, da både kandidaten og vi hos Ekspres Vikar får mulighed for at se hinanden an. Det giver samtidig kandidaten lejlighed til at fortælle mere om sig selv. Vi kan på den måde sikre os, at der er en fælles forståelse, og at det er de bedst kvalificerede personer, som bliver en del af vores store database af dygtige vikarer.

 

Fleksibel arbejdskraft

Er både med til at sikre virksomhedens overlevelse både i nutiden og fremtiden. Netop fordi en omskiftelig verden kræver konstant tilpasning. Lad os hjælpe dig.

Ordentlighed og gennemsigtighed

Vi går op i, at vores virksomhed fører forretning på en ordentlig og gennemsigtig måde. Derfor går vi gerne i dialog med vores kunder, for at sikre os at det er tydeligt, hvordan vores vikarbureau fungerer, og hvad virksomhederne får for den løn, de betaler, når de har en vikar ude.

Hos Ekspres Vikar er vi bevidste om vores sociale ansvar over for vores medarbejdere. Derfor er vi medlem af Dansk Industri (DI), som et led i at at føre virksomhed på en ordentlig og gennemsigtig måde. Det sikrer, at vores vikarer er lønnet efter gældende overenskomster på området. Vi sørger samtidig for, at alle vores vikarer er omfattet en pensionsordning. Derfor kan du, som kunde, være sikker på, at vores vikarer er garanteret de bedst mulige vilkår.

Vi har desuden gjort det lettere for vores kunder at få overblik. Via et personligt log-in til vores it-system, kan vores kunder nemt holde styr på, hvor mange vikarer de har ude i deres respektive afdelinger, og hvor mange timer vikarerne skal aflønnes for. Det har desuden gjort faktureringsprocessen mere ligetil, da vikarernes timeforbrug nemt godkendes online.

Vikarerne har på samme måde adgang. Dermed kan vi se, hvornår en vikar er ledig, og kan bookes, og samtidig har vikarerne et overblik over deres vagter. Sådan sikrer vi, at der altid er vikarer ledige til dig, lige præcis når du har brug for det.

Vi hjælper ledige med at komme i job

Siden 2003 har mere end 7000 ufaglærte haft muligheden for at vise deres potentiale over for en arbejdsgiver, via en ansættelse hos os. Det har da også resulteret i, at en del af vores vikarer er blevet fastansatte, hvilket vi er meget stolte af. Et vikariat, gennem os, kan altså være med til at bane vejen ud på arbejdsmarkedet.

En del af vores strategi, for at hjælpe så mange som muligt ud på arbejdsmarkedet, omfatter også, at vi med stor glæde tager virksomhedspraktikanter ind. Det gør vi, fordi vi gerne vil være med til at udvikle og særligt give nyuddannede de kvalifikationer, som kan være med til føre dem videre mod drømmejobbet.

Ekspres Vikar er meget mere end et vikarbureau.

Kontakt os i dag

Send os en mail eller ring til os i dag og hør mere om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med fleksibel arbejdskraft.