link

Hjem > Jobsøgende > Nyhedsoversigt

Nyhedsoversigt

Samlet oversigt over nyheder og information fra Ekspres Vikar

Nyheds- og informationsartikel
Masser af spændende vikarjobs
Opslået den 12-08-2019

Er du vores nye super vikar - lige nu har vi mange spændende vikariater

LÆS MERE
Møbelmontør og montørmedhjælpere
Opslået den 11-08-2019

Vi søger lige nu stabile og fleksible møbelmontører og montørmedhjælpere til kommende opgaver i København.

LÆS MERE
Masser af spændende (sommer) vikarjobs
Opslået den 30-06-2019

Er du vores nye super vikar - lige nu har vi mange spændende vikariater

LÆS MERE
Har du erfaring med lastning og losning af lastbiler
Opslået den 22-06-2019

Lige nu mangler vi lagermedarbejdere til daghold på fuldtid i Taastrup.
God overenskomstmæssig løn i et længerevarende vikariat.

LÆS MERE
Regnskabsassistent søges (deltid)
Opslået den 14-06-2019

Er du en haj til tal med et stort overblik og har en bred regnskabsforståelse, så er du måske vores nye regnskabsassistent.

Til vores interne økonomiafdeling søger Ekspres Vikar en regnskabsassistent (deltid 20-25 timer min. 3 dage om ugen) med tiltrædelse den 15. juli 2019 eller hurtigst muligt, som har lyst til at arbejde med alle opgaver der er forbundet med økonomifunktionen, deriblandt:

 

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføring og betaling af bilag
  • Løn til vikarer (timelønnet)
  • Afstemningsopgaver
  • Rapportering til direktøren
  • Budgettering
  • Rapportering til det offentlige
  • Rykkerprocedure
  • Andre relevante opgaver

 

Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt med dine opgaver, og har nemt ved at planlægge din egen hverdag ud fra hvilke opgaver du vurdere er vigtigst. Derudover forventer vi, at du kan indgå i et fællesskab og er klar på at påtage dig mere ansvar på sigt.
Du har en faglig uddannelse inden for økonomi/bogholderi og/eller har erfaring fra en lignende stilling.

 

Vi forventer at du:

  • Er struktureret, lærenem og har gå-på-mod
  • Er fleksibel, ansvarsbevidst og tager ejerskab for egne opgaver.
  • Har en bred regnskabsmæssig forståelse.
  • Har kendskab til e-conomic, overenskomster, og implementering af nye programmer vil være en fordel.

 

Vi kan tilbyde dig:

En arbejdsplads med en uformel tone i Rødovre, hvor du med reference til direktøren sætter standarden for økonomiafdelingen.

Derudover vil der være gode udviklingsmuligheder, hvor vi på sigt gerne ser, at du kommer til at arbejde mere med rapportering og økonomiopfølgning.

Stillingen er på 20-25 timer min. 3 dage om ugen.

Løn vil være efter kvalifikationer.

 

Vi gør opmærksom på, at vi løbende holder samtaler, så send din ansøgning og et CV allerede i dag, hvis jobbet kunne være noget for dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning sendes til Lizette@ekspresvikar.dk. Din e-mail skal være mærket ”Regnskabsassistent”

 

LÆS MERE
1. maj runder Ekspres Vikar 16 år
Opslået den 01-05-2019

Fra kælderen på Svanevej i 2003, er det gået slag i slag til lokalerne i Rødovre og Kolding.

 

Administrationschef Kasper Grøn var den første som officielt blev ansat i virksomheden, det blev han den 1. maj 2003. Stort tillykke og tak til alle vores medarbejdere - uden jer var Ekspres Vikar ikke blevet den succes og professionelle leverandør af vikarhjælp til det danske erhvervsliv.

 

En kæmpe tak til vores mange trofaste vikarer og kunder, både dem som har været med fra starten, og til de mange der er kommet til undervejs.

 

Ekspres Vikar ApS arbejder stadigvæk hårdt på at få de kommende mange år til at bliver lige så spændende, som de første 16 år har været.

LÆS MERE
Ustabile telefoner
Opslået den 03-01-2019

I dag torsdag den 3. januar oplever vi desværre store udfald på vores telefoner.


Vores teleudbyder er på sagen, men hvis du oplever ikke at kunne komme i kontakt med os, så ring på vores vagttelefon 50502527 - her kan lægges besked og vi ringer selvfølgelig retur hurtigt.


Vi beklager ulejligheden.

LÆS MERE
Glædelig jul og godt nytår
Opslået den 18-12-2018

På vegne af alle medarbejdere i Ekspres Vikar ønsker vi alle kunder, vikarer og samarbejdspartnerer en glædelig jul og et godt nytår.

 

Vi glæder os til også i 2019 at kunne hjælpe og servicere vores kunder med kvalificeret vikarhjælp.

 

Ekspres Vikar holder selvfølgelig åbent på kontoret mellem jul og nytår: 

 

Torsdag den 27. december klokken 7.00 - 16.30

Fredag den 28. december klokken 7.00 - 16.00

 

Udenfor kontorets åbningstid kan vi i akutte tilfælde træffes på vagttelefonen.

LÆS MERE
Problemer med udsendelse af lønsedler
Opslået den 11-10-2018

Vi oplever et teknisk problem med vores mail-server, så lønsedler desværre er forsinket.

 

Vores it-support arbejder på højtryk og vi forventer at lønsedlerne sendes ud i løbet af torsdagen.

 

Vi beklager meget forsinkelsen. 

LÆS MERE
Masser af spændende (sommer) vikarjobs
Opslået den 01-07-2018

Er du vores nye super vikar - lige nu har vi mange spændende vikariater

LÆS MERE
Ekspres Vikar 15 års jubilæum
Opslået den 01-05-2018

Fra kælderen på Svanevej i 2003, er det gået slag i slag til lokalerne i Rødovre og Kolding.

 

Administrationschef Kasper Grøn var den første som officielt blev ansat i virksomheden, det blev han den 1. maj 2003. Stort tillykke med 15 års jubilæumet, og tak til alle vores medarbejdere - uden jer var Ekspres Vikar ikke blevet den succes og professionelle leverandør af vikarhjælp til det danske erhvervsliv.

 

En kæmpe tak til vores mange trofaste vikarer og kunder, både dem som har været med fra starten, og til de mange der er kommet til undervejs.

 

Ekspres Vikar ApS arbejder stadigvæk hårdt på at få de kommende mange år til at bliver lige så spændende, som de første femten år har været.

 

Jubilæumsreception på vej

 

I anledning af Ekspres Vikar 15 års jubilæum, den 1. maj 2018, afholder vi reception på vores hovedkontor på Rødovrevej, fredag den 15. juni 2018 for vores samarbejdspartnere, kunder, vikarer og venner af huset.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret om vores 15 års jubilæumsreception.

LÆS MERE
Har du truckcertifikat?
Opslået den 01-04-2018

Har du truckcertifikat og er du en øvet bruger - måske endda på Reach-truck, så er mulighederne for længerevarende vikariater tilstede.

Typisk er det vikariater på dags- (Typisk mødetid 7.00-15.00), aften- (Mødetid 14.00-22.30) eller nathold (Mødetid 0.00-8.00).

Tjek vikarjobbene og se om der er et vikariat der passer dig.

LÆS MERE
Feriekort på vej ud
Opslået den 22-02-2018

Så er årets feriekort for optjeningsåret 2017 til det kommende ferieår 2018/2019 på vej ud med posten.
 

Senest i slutningen af februar måned er alle feriekort sendt ud med PostNord.
HUSK at PostNord desværre kan være over en uge om at få fordelt brevposten.
 

Husk din arbejdsgivers underskrift


HUSK din arbejdsgivers underskrift, da reglerne om at undlade arbejdsgiverens underskrift kun gælder FerieKontos feriebevis, og desværre ikke for de udstedte feriekort fra Ekspres Vikar og andre arbejdsgivere.


Ny adresse


Har du skiftet adresse uden at oplyse din nye adresse til Ekspres Vikar, bedes du sende et brev med dine korrekte persondata, samt en frankeret svarkuvert til adressen:

 

Ekspres Vikar ApS

Rødovrevej 155, 1.

2610 Rødovre

Mrk. "Feriekort - ny adresse"
 

Alternativt kan du sende en mail til bogholderiet på afregning@ekspresvikar.dk mærket "Feriekort - ny adresse" med oplysningerne om din nye adresse - så sender vi en kopi af dit feriekort i PDF format til din lønseddel-mailadresse.

LÆS MERE
Møbelmontør og montørmedhjælpere
Opslået den 12-01-2018

Vi søger lige nu stabile og fleksible møbelmontører og montørmedhjælpere til kommende opgaver i København.

LÆS MERE

Nyhedsoversigt

Samlet oversigt over nyheder og information

Artikel
Masser af spændende vikarjobs

Er du vores nye super vikar - lige nu har vi mange spændende vikariater

VIS
Møbelmontør og montørmedhjælpere

Vi søger lige nu stabile og fleksible møbelmontører og montørmedhjælpere til kommende opgaver i København.

VIS
Masser af spændende (sommer) vikarjobs

Er du vores nye super vikar - lige nu har vi mange spændende vikariater

VIS
Har du erfaring med lastning og losning af lastbiler

Lige nu mangler vi lagermedarbejdere til daghold på fuldtid i Taastrup.
God overenskomstmæssig løn i et længerevarende vikariat.

VIS
Regnskabsassistent søges (deltid)

Er du en haj til tal med et stort overblik og har en bred regnskabsforståelse, så er du måske vores nye regnskabsassistent.

Til vores interne økonomiafdeling søger Ekspres Vikar en regnskabsassistent (deltid 20-25 timer min. 3 dage om ugen) med tiltrædelse den 15. juli 2019 eller hurtigst muligt, som har lyst til at arbejde med alle opgaver der er forbundet med økonomifunktionen, deriblandt:

 

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføring og betaling af bilag
  • Løn til vikarer (timelønnet)
  • Afstemningsopgaver
  • Rapportering til direktøren
  • Budgettering
  • Rapportering til det offentlige
  • Rykkerprocedure
  • Andre relevante opgaver

 

Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt med dine opgaver, og har nemt ved at planlægge din egen hverdag ud fra hvilke opgaver du vurdere er vigtigst. Derudover forventer vi, at du kan indgå i et fællesskab og er klar på at påtage dig mere ansvar på sigt.
Du har en faglig uddannelse inden for økonomi/bogholderi og/eller har erfaring fra en lignende stilling.

 

Vi forventer at du:

  • Er struktureret, lærenem og har gå-på-mod
  • Er fleksibel, ansvarsbevidst og tager ejerskab for egne opgaver.
  • Har en bred regnskabsmæssig forståelse.
  • Har kendskab til e-conomic, overenskomster, og implementering af nye programmer vil være en fordel.

 

Vi kan tilbyde dig:

En arbejdsplads med en uformel tone i Rødovre, hvor du med reference til direktøren sætter standarden for økonomiafdelingen.

Derudover vil der være gode udviklingsmuligheder, hvor vi på sigt gerne ser, at du kommer til at arbejde mere med rapportering og økonomiopfølgning.

Stillingen er på 20-25 timer min. 3 dage om ugen.

Løn vil være efter kvalifikationer.

 

Vi gør opmærksom på, at vi løbende holder samtaler, så send din ansøgning og et CV allerede i dag, hvis jobbet kunne være noget for dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning sendes til Lizette@ekspresvikar.dk. Din e-mail skal være mærket ”Regnskabsassistent”

 

VIS
1. maj runder Ekspres Vikar 16 år

Fra kælderen på Svanevej i 2003, er det gået slag i slag til lokalerne i Rødovre og Kolding.

 

Administrationschef Kasper Grøn var den første som officielt blev ansat i virksomheden, det blev han den 1. maj 2003. Stort tillykke og tak til alle vores medarbejdere - uden jer var Ekspres Vikar ikke blevet den succes og professionelle leverandør af vikarhjælp til det danske erhvervsliv.

 

En kæmpe tak til vores mange trofaste vikarer og kunder, både dem som har været med fra starten, og til de mange der er kommet til undervejs.

 

Ekspres Vikar ApS arbejder stadigvæk hårdt på at få de kommende mange år til at bliver lige så spændende, som de første 16 år har været.

VIS
Ustabile telefoner

I dag torsdag den 3. januar oplever vi desværre store udfald på vores telefoner.


Vores teleudbyder er på sagen, men hvis du oplever ikke at kunne komme i kontakt med os, så ring på vores vagttelefon 50502527 - her kan lægges besked og vi ringer selvfølgelig retur hurtigt.


Vi beklager ulejligheden.

VIS
Glædelig jul og godt nytår

På vegne af alle medarbejdere i Ekspres Vikar ønsker vi alle kunder, vikarer og samarbejdspartnerer en glædelig jul og et godt nytår.

 

Vi glæder os til også i 2019 at kunne hjælpe og servicere vores kunder med kvalificeret vikarhjælp.

 

Ekspres Vikar holder selvfølgelig åbent på kontoret mellem jul og nytår: 

 

Torsdag den 27. december klokken 7.00 - 16.30

Fredag den 28. december klokken 7.00 - 16.00

 

Udenfor kontorets åbningstid kan vi i akutte tilfælde træffes på vagttelefonen.

VIS
Problemer med udsendelse af lønsedler

Vi oplever et teknisk problem med vores mail-server, så lønsedler desværre er forsinket.

 

Vores it-support arbejder på højtryk og vi forventer at lønsedlerne sendes ud i løbet af torsdagen.

 

Vi beklager meget forsinkelsen. 

VIS
Masser af spændende (sommer) vikarjobs

Er du vores nye super vikar - lige nu har vi mange spændende vikariater

VIS
Ekspres Vikar 15 års jubilæum

Fra kælderen på Svanevej i 2003, er det gået slag i slag til lokalerne i Rødovre og Kolding.

 

Administrationschef Kasper Grøn var den første som officielt blev ansat i virksomheden, det blev han den 1. maj 2003. Stort tillykke med 15 års jubilæumet, og tak til alle vores medarbejdere - uden jer var Ekspres Vikar ikke blevet den succes og professionelle leverandør af vikarhjælp til det danske erhvervsliv.

 

En kæmpe tak til vores mange trofaste vikarer og kunder, både dem som har været med fra starten, og til de mange der er kommet til undervejs.

 

Ekspres Vikar ApS arbejder stadigvæk hårdt på at få de kommende mange år til at bliver lige så spændende, som de første femten år har været.

 

Jubilæumsreception på vej

 

I anledning af Ekspres Vikar 15 års jubilæum, den 1. maj 2018, afholder vi reception på vores hovedkontor på Rødovrevej, fredag den 15. juni 2018 for vores samarbejdspartnere, kunder, vikarer og venner af huset.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret om vores 15 års jubilæumsreception.

VIS
Har du truckcertifikat?

Har du truckcertifikat og er du en øvet bruger - måske endda på Reach-truck, så er mulighederne for længerevarende vikariater tilstede.

Typisk er det vikariater på dags- (Typisk mødetid 7.00-15.00), aften- (Mødetid 14.00-22.30) eller nathold (Mødetid 0.00-8.00).

Tjek vikarjobbene og se om der er et vikariat der passer dig.

VIS
Feriekort på vej ud

Så er årets feriekort for optjeningsåret 2017 til det kommende ferieår 2018/2019 på vej ud med posten.
 

Senest i slutningen af februar måned er alle feriekort sendt ud med PostNord.
HUSK at PostNord desværre kan være over en uge om at få fordelt brevposten.
 

Husk din arbejdsgivers underskrift


HUSK din arbejdsgivers underskrift, da reglerne om at undlade arbejdsgiverens underskrift kun gælder FerieKontos feriebevis, og desværre ikke for de udstedte feriekort fra Ekspres Vikar og andre arbejdsgivere.


Ny adresse


Har du skiftet adresse uden at oplyse din nye adresse til Ekspres Vikar, bedes du sende et brev med dine korrekte persondata, samt en frankeret svarkuvert til adressen:

 

Ekspres Vikar ApS

Rødovrevej 155, 1.

2610 Rødovre

Mrk. "Feriekort - ny adresse"
 

Alternativt kan du sende en mail til bogholderiet på afregning@ekspresvikar.dk mærket "Feriekort - ny adresse" med oplysningerne om din nye adresse - så sender vi en kopi af dit feriekort i PDF format til din lønseddel-mailadresse.

VIS
Møbelmontør og montørmedhjælpere

Vi søger lige nu stabile og fleksible møbelmontører og montørmedhjælpere til kommende opgaver i København.

VIS

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vikarhjælp siden 2003

Ekspres Vikar har siden 2003 sikret vores kunder en hurtig og effektiv vikarhjælp.
Vores formål er at sikre, at jeres nye vikarer matcher virksomhedens behov og kan fungere optimalt med jeres øvrige medarbejdere.
Vi lægger vægt på en tæt personlig kontakt gennem samtaler og besøg i virksomheden for at sikre, at vi forstår hvilke krav der stilles til vikaren.

Børsen Gazelle · AAA kreditrating

Ekspres Vikar opnåede i 2016 at blive Børsen Gazelle virksomhed. Gazellevirksomhederne har klaret sig særligt godt på en række forskellige nøgletal og udpeges af Børsen og Bisnode.


Ekspres Vikar er af Bisnode kreditratet med højest kreditværdighed - AAA.
Alle vores vikarer aflønnes i henhold til gældende overenskomst.
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Vikariat eller fast ansættelse

Har du har brug for vikarhjælp i en kort periode med spidsbelastning, i et længerevarende vikariat, eller leder du efter en medarbejder til fast ansættelse, så kan vi hjælpe dig, med at finde den helt rigtige medarbejder. 

Prøv enten vores vikarløsning, Try 'n' Hire eller direkte rekruttering.

Med mere end 16 års erfaring, kan Ekspres Vikar garantere dig, at vi kan levere kvalificeret vikarhjælp når du har behov, indenfor lager, industri, produktion, kontor og håndværk.

Hovedkontor:

Rødovrevej 155

2610 Rødovre


Kontakt:

Telefon 70 25 15 17

kontakt@ekspresvikar.dk